- Biedronka pripravuje prvé slovenské predajne.
- Zákazníkom sľubuje nízke ceny.
- Poľská lienka spustila masívnu expanziu.
Masívna expanzia v Poľsku
V Poľsku prevádzkuje Biedronka viac než 3 700 supermarketov a drží si tak pozíciu lídra na trhu.
Poľská lienka šliapla na plyn a realizuje veľkolepý plán rozšírenia svojej obchodnej siete. Len na prelome novembra a decembra spoločnosť otvorila 46 nových a zrekonštruovaných pobočiek po celom Poľsku, od Sliezska až po Varmiu a Pomoransko.
Reťazec rozšíril svoju sieť o 17 úplne nových predajní v rôznych častiach Poľska. Každá novootvorená predajňa ponúka nadštandardný komfort nakupovania.
Priemerná plocha je 730 metrov štvorcových a každá pobočka disponuje tromi klasickými pokladnicami, piatimi modernými samoobslužnými pokladnicami a parkoviskom pre zákazníkov.
Navyše, pätnásť nových predajní bolo vybavených tradičnými pultmi s čerstvým mäsom, rybami a syrmi, pričom v deviatich predajniach možno nájsť aj krájače chleba.
Paweł Włodarczyk, prevádzkový riaditeľ makroregiónu, uviedol:
Neustále investujeme do rozvoja našej siete, otvárame nové predajne a modernizujeme tie existujúce. Vďaka našej prítomnosti vo veľkých mestských centrách aj menších mestách poskytujeme spotrebiteľom v celom Poľsku ešte väčší komfort nakupovania.
Biedronka u našich severných susedov jasne ukazuje, že je zameraná na expanziu. To, akým tempom bude rozširovať počet prevádzok na Slovensku, bude zaujímavé sledovať. Konkurenčné prostredie na slovenskom trhu sa už čoskoro zásadne zmení.