Biedronka prekvapuje aj Poliakov. Žasnú nad jej rozhodnutím týkajúcim sa Slovenska

  • Prvé predajne Biedronky budú v menších mestách, nie v krajských centrách.
  • Základná mesačná mzda pre manažérov začína od 1 475 eur.
  • Existujú obavy z vplyvu na malé obchody a slovenských potravinárov.
Novinky Biedronka prekvapuje aj Poliakov
Biedronka prekvapuje aj Poliakov. Zdroj: Shutterstock.com/Ksenz-E
Flockers PCOkazio mobil

Podľa správy portálu Wiadomoscihandlowe marketingová vojna medzi Biedronkou a Lidlom vstúpila do novej, agresívnejšej fázy. Obe spoločnosti už v minulosti ukázali, že sa v reklamných kampaniach neštítia ani „úderov pod pás”.

V najnovšom reklamnom spote Biedronka zašla ešte ďalej. „Hlavnú úlohu v reklame zohráva osol s čapicou vo farbách Lidlu,” uvádza portál. Táto vizuálna metafora je súčasťou širšej kampane zameranej na porovnanie cenovej politiky oboch reťazcov.

Reklama prezentuje graf vývoja cien v maloobchode, pričom poukazuje na výrazné zdražovanie v Lidli. „Podľa prezentovaných údajov ceny v Lidli v júli stúpli takmer o 28 % v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka,” informuje spot.

Biedronka zdôrazňuje, že tento nárast bol najvyšší spomedzi všetkých maloobchodných sietí v Poľsku. „Kým u iných predajcov ceny rástli o 5 až 8 %, v Biedronke to bolo len o 2,73 %,” hlása reklama.

Táto agresívna marketingová taktika vyvoláva otázky o etike v reklamnom priemysle a o tom, ako ďaleko sú veľké spoločnosti ochotné zájsť v snahe získať konkurenčnú výhodu.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
txbFlockers mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.