Biedronka predstavila revolučný krok. Ušetríte vďaka nemu až 69 %

  • Zákazníci s konkurenčnou kartou získajú zľavu až 69 percent.
  • Biedronka na Slovensku zatiaľ neponúka vlastnú vernostnú kartu.
  • Reťazec nezbiera žiadne údaje z konkurenčných vernostných kariet.
Ekonomika Biedronka predstavila revolučný krok
Biedronka predstavila revolučný krok. Zdoj: shutterstock.com/Magda Wygralak, Stock-Asso
Coinfactory PC banerBitmarkets

Reťazec Biedronka priniesol na slovenský trh nezvyčajnú marketingovú stratégiu, ktorá má šancu zaujať najmä lovcov výhodných cien. Namiesto klasického budovania vlastného vernostného systému umožňuje zákazníkom získať zľavu aj vďaka vernostným kartám iných reťazcov. Takýto prístup je na slovenskom trhu úplnou novinkou, uvádza portál aktuality.sk.

Kampaň s názvom „Doneste ich kartu, odíďte s našimi cenami” cieli na tých, ktorí nakupujú v konkurenčných sieťach, no radi by vyskúšali nové možnosti bez viazania sa na ďalšiu vernostnú schému. Zákazník, ktorý pri nákupe predloží vernostnú kartu iného obchodného reťazca, získa vybraný „produkt týždňa” za výrazne nižšiu cenu.

Aviváž za lepšiu cenu

Skvelým príkladom je aviváž Coccolino (39 praní). Bežne ju Biedronka predáva za 3,29 eura. Zákazníci s konkurenčnou kartou ju však získajú len za 0,99 eura, čo predstavuje zľavu až 69 %. Tí, ktorí nemajú žiadnu kartu, si môžu výrobok kúpiť za 2,39 eura, čo je stále výhodnejšia cena ako pôvodná, no zľava v tomto prípade dosahuje len 27 %.

Biedronka akceptuje vernostné karty viacerých známych reťazcov, konkrétne ide o:
Lidl, Tesco, Kaufland, Billa, Coop Jednota, Terno.

Každý zákazník môže túto výhodu využiť raz denne, pričom si môže kúpiť maximálne dva kusy akciového tovaru.

Reťazec zatiaľ neprevádzkuje vlastný vernostný program na Slovensku. Podľa dostupných informácií plánuje jeho spustenie v horizonte približne dvoch rokov. Dovtedy zrejme stavia na jednoduchej a rýchlej forme pritiahnutia nových zákazníkov – bez nutnosti registrácie a spracovania osobných údajov.

Biedronka v tejto súvislosti upokojuje verejnosť, že z vernostných kariet konkurencie nezbiera žiadne údaje. Slúžia výlučne ako dôkaz, že zákazník má nárok na zvýhodnenú cenu. Informácie z kariet sa neukladajú ani nespracúvajú, čo má eliminovať akékoľvek obavy zo zneužitia údajov.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Biedronka na Slovensku expanduje

Poľský diskontný reťazec Biedronka pokračuje vo svojej expanzii na Slovensku. Aktuálne si vybral strategicky položenú obec Alekšince v Nitrianskom kraji, ktorá sa nachádza medzi dvoma významnými mestami – Trnavou a Nitrou. Informácie o príchode novej predajne sa objavili na pracovnom portáli Profesia.sk, kde spoločnosť Jerónimo Martins zverejnila nové pracovné ponuky. Ako prvý o tom informoval portál interez.sk.

Z aktuálne dostupných inzerátov vyplýva, že Biedronka plánuje v Alekšinciach otvoriť plnohodnotnú predajňu s väčším personálom. Reťazec totiž hľadá manažéra predajne na plný úväzok s nástupným platom 1750 eur mesačne.

Biedronka chce masívne expandovať

Biedronka chce masívne expandovať. Zdroj: shutterstock.com/FotoDax

Požiadavky na uchádzača zahŕňajú aspoň dvojročné skúsenosti s riadením ľudí v maloobchode, ako aj dobré organizačné a komunikačné zručnosti.

Okrem vedúceho predajne reťazec ponúka pracovné miesto aj pre jeho zástupcu. Ten si môže nárokovať mesačný plat vo výške 1375 eur. Obe pracovné ponuky naznačujú, že nová predajňa by mohla zamestnať 15 až 25 pracovníkov. To zodpovedá štandardnej veľkosti predajne, aké Biedronka na Slovensku postupne buduje.

Termín otvorenia novej pobočky zatiaľ nie je známy. V inzeráte sa uvádza len „nástup dohodou”, čo znamená, že konkrétny dátum ešte spoločnosť nezverejnila. Vzhľadom na postupnosť krokov však možno očakávať, že otvorenie príde v horizonte najbližších mesiacov.

Kvakomat PC bannerCoinfactory mobil baner
Autor:
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.

Najčítanejšie články

1

Národná banka Slovenska varuje: Ticho pred búrkou na slovenskom trhu práce

2

Tieto 2 veľké kryptomeny sa údajne zdvojnásobia do konca roku 2025

3

Dôchodky neboli nikdy vyššie: Hrozí, že bublina čoskoro praskne

4

3 pravidlá, ako dosiahnuť finančnú nezávislosť do 10 rokov

5

Top 5 kryptomien pre záver rastúceho cyklu v roku 2025

PR články

Top zmeny v portfóliu Warrena Buffetta: Prehľad za posledný štvrťrok

PR články  | 20. augusta 2025

PR článok spoločnosti XTB. Každý štvrťrok je pre investorov malým sviatkom. Po uplynutí 45 dní od jeho skončenia musia veľké fondy a investori zverejniť zmeny vo svojich portfóliách.

Warren Buffett a Berkshire Hathaway

Vyvrcholenie rastu Bitcoinu by malo nastať koncom roku 2025

PR články  | 20. augusta 2025

Bitcoin, a kryptomenový trh ako celok, je známy svojím 4-ročným cyklom, ktorý tvoria tri roky rastu a jeden rok korekcie.

Bitcoin bull run pravdepodobne vyvrcholí v roku 2025

Trhová kapitalizácia kryptomien dosiahla nový rekord vo výške 4,15 biliónov dolárov

PR články  | 18. augusta 2025

Trhová kapitalizácia kryptomien zaznamenala počas minulotýždňového rastu nové all-time high (historické maximum).

Trhová kapitalizácia kryptomien má nové ATH