- Biedronka má za sebou ťažký polrok.
- Po oznámení hospodárských výsledkov sa akcie spoločnosti prepadli na najnižšiu úroveň od roku 2008.
Biedronka dokonca posielala svojim zákazníkom SMS správy, v ktorých uvádzala svoju aktuálnu cenovú ponuku a zároveň prikladala aj prehľad cien konkurenčného reťazca Lidl.
Lidl na tento krok Biedronky okamžite reagoval. Ceny, ktoré poľská lienka porovnala, označil za klamlivé.
Informácie šírené o cenách vybraných produktov v reťazci Lidl Poľsko sú nepravdivé a zavádzajú spotrebiteľov.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Biedronka prichádza na Slovensko
Na slovenskom maloobchodnom trhu reťazce súperia o zákazníkov konzervatívnejším spôsobom. Ponúkajú akcie, vernostné programy, významným faktorom je aj dostupnosť predajní alebo sortiment tovarov domácich značiek. V Poľsku sú hranice konkurenčného boja na inej úrovni.
Biedronka čochvíľa otvorí svoje prvé supermarkety aj na Slovensku. Čaká tu na ňu jej najväčší rival Lidl, ktorý má na našom trhu aktuálne takmer 170 supermarketov.
Poľský reťazec sa už na Slovákov precízne pripravuje a dokonca u našich susedov spustil v predajniach aj „slovenský týždeň”. V letáku Biedronky sa objavili originálne slovenské výrobky ako parenice, korbáčiky, salámy, aj typické slovenské sladkosti.
Lidl pred príchodom poľského rivala na Slovensko expanduje do malých miest a väčších obcí. Reťazec sa snaží získať čo najväčší podiel na našom trhu ešte pred príchodom lienky zo severu.