- Klasické banky a poskytovatelia týchto služieb môžu krok Revolutu vnímať ako zvýšenie konkurencie.
- Táto ponuka je však výhodná a je možné, že mnohí Slováci ju začnú využívať.
Digitálna banka Revolut, ktorá je na Slovensku čoraz populárnejšia, rozširuje svoje pôsobenie. Najnovšie prináša ponuku platobných terminálov, ktoré budú súťažiť s tradičnými bankami a už zavedenými hráčmi na trhu. Revolut spúšťa predaj týchto zariadení na Slovensku, pričom umožňujú kontaktné aj bezkontaktné platby, uvádza portál Živé.
Okrem platby kartou bude k dispozícii aj platba prostredníctvom Google Pay, Apple Pay a ďalších služieb. Prostredníctvom mobilného telefónu sa zadá suma, ktorú má klient zaplatiť, a platba sa zrealizuje cez terminál. Výhodou týchto zariadení je, že má hmotnosť iba 106 gramov.
V porovnaní s inými konkurenčnými službami sa za terminál od Revolutu neplatí žiadny mesačný poplatok. Zákazník si ho môže jednoducho zakúpiť za 49 eur. Toto riešenie zaujme predovšetkým malých a stredných podnikateľov.
Tento produkt je zatiaľ novinkou, a Revolut nemá pre slovenský trh ani lokalizovanú webovú stránku k tomuto produktu. Obchodníci, ktorí sa rozhodnú využívať terminál od Revolutu, budú platiť poplatok 1,5 percenta z každej transakcie. Zariadenie si môžu objednať klienti s biznis účtom od Revolutu. Základný účet je bezplatný.
V porovnaní s poplatkom, ktorý si účtuje služba SumUp, je poplatok Revolutu nižší. Na základe toho sa mnohí obchodníci môžu rozhodnúť, že prejdú k digitálnej banke. V prípade SumUp ide o poplatok vo výške 1,95 eura. Okrem toho musí obchodník zaplatiť terminál za 39 eur a zariadenie za 79 eur.
Klasické banky a poskytovatelia týchto služieb môžu krok Revolutu vnímať ako zvýšenie konkurencie. Aj klasické banky však pracujú na menej nákladných riešeniach pre obchodníkov. Sú to napríklad terminály v mobile. V ich prípade obchodník platí iba poplatok z každej transakcie.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Revolut berie slovenský trh útokom
V súčasnosti má Revolut registrovaných 200-tisíc Slovákov, avšak banka má ambiciózne plány na masívnu expanziu a do konca roku 2024 chce zdvojnásobiť počet svojich klientov. Tento cieľ bude sprevádzať aj zvýšenie výdavkov na marketing.
Nedávno sme informovali, že Slováci sa budú môcť o Revolute dozvedieť viac aj prostredníctvom televíznej reklamy. Okrem toho sa zintenzívni aj digitálna reklama a reklama na sociálnych sieťach. Podľa dostupných údajov sa očakáva, že výdavky na marketing sa oproti roku 2023 zvýšia až o 93 percent.
Banka Revolut, založená v roku 2015 v Londýne, v súčasnosti pôsobí s bankovou licenciou z Litvy.
Svojich klientov priťahuje bezplatným účtom, ktorý neskôr rozšírila o možnosť investovania do akcií a ETF. Všetky bankové služby sú klientom dostupné výhradne prostredníctvom mobilnej aplikácie.