Apokalypsa v Biedronke. Zákazníci dostávajú dvojmetrové účtenky

  • Zákazníci sú pobúrení dĺžkou pokladničných dokladov v Biedronke.
  • Reťazec do nich pridáva množstvo propagačných materiálov.
Novinky Biedronka vydáva dvojmetrové pokladničné doklady
Biedronka vydáva dvojmetrové pokladničné doklady. Zdroj: shutterstock.com/PERO studio/Karolis Kavolelis
BitmarketsOkazio mobil

Na sociálnych sieťach sa však čoraz častejšie objavujú negatívne reakcie. Zákazníci sa sťažujú na neprimerane dlhé účtenky, ktoré obsahujú množstvo reklamných materiálov a kupónov. Pre mnohých je to nielen nepraktické, ale aj ekologicky neudržateľné.

Fotografie dvojmetrových pokladničných dokladov z Biedronky sa stali virálnymi, sprevádzajú ich zväčša posmešné a sarkastické komentáre.

Zákazníci upozorňujú, že takéto plytvanie papierom je v dnešnej dobe, kedy sa kladie čoraz väčší dôraz na ekologickú zodpovednosť, neakceptovateľné.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 74 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Reťazec sa ku kritike vyjadril

Biedronka vo svojej reakcií pre portál Finanse uviedla:

Účtenky sú pre nás okrem svojej samozrejmej úlohy dôležitým komunikačným nástrojom – najčastejšie ich využívame na informovanie našich zákazníkov o najdôležitejších akciách, vrátane akcií na potraviny a v internetovom obchode Biedronka Home, ktoré im umožňujú reálne ušetriť. Tlačíme aj poukážky na konkrétnu hodnotu, ktorú môžu zákazníci využiť na nákup v našich predajniach.

Biedronka reagovala na kritiku vyhlásením, že cieľom dlhších pokladničných dokladov je zlepšiť informovanosť zákazníkov a ponúknuť im prístup k najnovším akciám a zľavám.

Reťazec si už vyslúžil kritiku aj za to, že na účtenkách tvrdil, že je najlacnejším supermarketom v Poľsku, konkrétne že je lacnejší než Lidl. Toto tvrdenie však nebola pravda, keďže nezávislé porovnanie spotrebných košov potvrdilo, že mnohokrát bola Biedronka drahšia ako konkurencia.

SpäťStrana 2/2
Ďalej
Kvakomat PC bannerKvakomat mobil
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.