- Zákazníci sú pobúrení dĺžkou pokladničných dokladov v Biedronke.
- Reťazec do nich pridáva množstvo propagačných materiálov.
Na sociálnych sieťach sa však čoraz častejšie objavujú negatívne reakcie. Zákazníci sa sťažujú na neprimerane dlhé účtenky, ktoré obsahujú množstvo reklamných materiálov a kupónov. Pre mnohých je to nielen nepraktické, ale aj ekologicky neudržateľné.
Fotografie dvojmetrových pokladničných dokladov z Biedronky sa stali virálnymi, sprevádzajú ich zväčša posmešné a sarkastické komentáre.
Zákazníci upozorňujú, že takéto plytvanie papierom je v dnešnej dobe, kedy sa kladie čoraz väčší dôraz na ekologickú zodpovednosť, neakceptovateľné.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
Reťazec sa ku kritike vyjadril
Biedronka vo svojej reakcií pre portál Finanse uviedla:
Účtenky sú pre nás okrem svojej samozrejmej úlohy dôležitým komunikačným nástrojom – najčastejšie ich využívame na informovanie našich zákazníkov o najdôležitejších akciách, vrátane akcií na potraviny a v internetovom obchode Biedronka Home, ktoré im umožňujú reálne ušetriť. Tlačíme aj poukážky na konkrétnu hodnotu, ktorú môžu zákazníci využiť na nákup v našich predajniach.
Biedronka reagovala na kritiku vyhlásením, že cieľom dlhších pokladničných dokladov je zlepšiť informovanosť zákazníkov a ponúknuť im prístup k najnovším akciám a zľavám.
Reťazec si už vyslúžil kritiku aj za to, že na účtenkách tvrdil, že je najlacnejším supermarketom v Poľsku, konkrétne že je lacnejší než Lidl. Toto tvrdenie však nebola pravda, keďže nezávislé porovnanie spotrebných košov potvrdilo, že mnohokrát bola Biedronka drahšia ako konkurencia.