- Lidl revolučne mení trh s mäsom zavedením konceptu „nedotknutého“ produktu.
- Špeciálne hygienické balenie garantuje, že sa mäsa nikto nedotkne.
- Výsledkom je dlhšia čerstvosť, zaručená kvalita a nulová prítomnosť baktérií.
Lidl prichádza s revolučným konceptom „nedotknutého” mäsa, ktoré je balené v špeciálnych hygienických obaloch, čím sa zabezpečuje, že sa ho nikto nedotkne od výroby až po kuchyňu spotrebiteľa. Tento prístup reaguje na rastúce požiadavky zákazníkov na transparentnosť a bezpečnosť pri nákupe potravín.
Mäso je bez baktérií, má dlhšiu čerstvosť a zaručenú kvalitu. Generálny riaditeľ Istermeat, Zoltán Fitos, uviedol, že spolupráca s Lidlom pomohla zlepšiť efektívnosť práce a zabezpečiť najvyšší štandard za najlepšiu cenu.
Lidl nás naučil baliť kvalitné mäso, ale hlavne sme vďaka nemu lepšie nastavili našu efektívnosť práce. Aby sme boli konkurencieschopní a ustáli európsky trh, bolo nevyhnutné, aby sme zabezpečili najvyšší štandard za najlepšiu možnú cenu,” povedal Fitos.

Zarábaj aj ty na raste kryptomien.
Začni ich nakupovať na Bitmarkets a získaj 100 dolárový vstupný bonus.
Lidl ponúka mäso najvyššej kvality
Diskont dodal, že so slovenskými dodávateľmi, ako je Istermeat, spolupracuje už šesť rokov a predal viac ako 21-tisíc ton ich mäsa. Nákupca mäsových výrobkov v spoločnosti Lidl Juraj Lapoš zdôraznil, že tento proces garantuje najmodernejší a najrýchlejší baliaci proces pri dodržaní najvyšších hygienických štandardov.
Lidl sa zaviazal prinášať kvalitné potraviny s transparentným pôvodom od certifikovaných dodávateľov a z welfare chovu, čím zabezpečuje, že mäso je skutočne čerstvé, kvalitné a absolútne nedotknuté,” uzavrel Lapoš.