Tesco triumfuje: 32 jeho výrobkov sa stalo najobľúbenejšími novinkami roka

  • Tesco opäť potvrdilo svoju silnú pozíciu na slovenskom trhu.
  • Vyše 30 produktov vlastnej značky získalo prestížne ocenenie.
  • Najviac zaujali humusové snacky, ktoré porota označila za najinovatívnejší produkt roka.
Ekonomika Tesco zbiera úspechy
Tesco zbiera úspechy. Zdroj: shutterstock.com/John Lazenby
Coinfactory PC banertxb

Tesco opäť dokázalo, že rozumie slovenským zákazníkom. V prestížnej súťaži Voľba spotrebiteľov 2025 zabodovalo rekordných 32 výrobkov vlastnej značky tohto obľubovaného reťazca. Spotrebitelia tak jednoznačne potvrdili, že privátne značky Tesca patria medzi ich najobľúbenejšie voľby pri nákupoch.

Čo stojí za úspechom Tesco produktov?

Program Voľba spotrebiteľov, ktorý už štrnásť rokov oceňuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu, prebiehal na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov prostredníctvom nezávislého prieskumu organizovaného výskumnou agentúrou NIQ. Celkovo v prieskume súťažilo 162 výrobkov v 48 kategóriách, pričom Tesco dominovalo hneď v niekoľkých z nich.

Zákazníci zaradili novinky vlastných značiek Tesco medzi najobľúbenejšie výrobky roka 2025. Mimoriadnej popularite sa tešia najmä zdravé snacky, mrazená pizza z prémiového radu Tesco Finest, ale aj detské plienky Fred & Flo.

Erik Šiatkovský, komerčný riaditeľ Tesca na Slovensku, k tomuto úspechu poznamenal:

Teší nás, že aj tento rok naši zákazníci v prieskume Voľba spotrebiteľov označili za svoje najobľúbenejšie výrobky novinky vlastných značiek Tesco.

Robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom po celom Slovensku prinášali nielen kvalitné výrobky za dostupné ceny, ale aj produktové novinky podľa ich preferencií. Ocenenie si veľmi vážime a dodáva nám energiu aj naďalej pokračovať v inováciách v spolupráci s našimi dodávateľmi.

Tesco

Tesco. Zdroj: shutterstock.com/Adam Constanza

Inovatívne produkty bodujú u spotrebiteľov

Zvláštne ocenenie si vyslúžili Tesco Hummus snacky, ktoré porota označila za najinovatívnejší produkt roka. Ide o unikátnu kombináciu obľúbeného humusu s rôznymi prílohami – konkrétne Tesco Hummus Citrus & Grissini, Hummus Cocoa & Salted Pretzels a Hummus Oriental & Rye Bread. Tieto produkty zvíťazili v kategórii balené lahôdky.

V súčasnosti reťazec ponúka zákazníkom na výber viac ako 60 privátnych značiek. Medzi nimi vyniká najmä značka Tesco, ktorá je synonymom kvality za výhodné ceny. Mimoriadnemu záujmu sa teší aj rad prémiových produktov pod značkou Tesco Finest.

Medzi víťazné kategórie patria okrem spomínaných hummusových snackov aj:

  • DETSKÉ PLIENKY – tri novinky detských plienok značky FRED & FLO.
  • ORECHY A SUŠENÉ PLODY – osem Tesco snackov z orechov a sušeného ovocia.
  • POLOTOVARY – štyri druhy mrazenej pizze z prémiového radu Tesco Finest (Hot salami, Prosciutto Mushrooms, Buffalo Mozzarella Tomato Basil, Margherita).
98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 75 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.
Späť
Strana 1/2Ďalej
txbCoinfactory mobil baner
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.