Po 20 rokoch končí MALL.SK. Zákazníkov upozorňuje na dôležitý termín

  • Internetový obchod MALL.SK ukončí samostatnú činnosť v marci 2025.
  • Všetky produkty MALL.SK budú dostupné v samostatnej sekcii na Allegro.
  • Darčekové poukážky MALL.SK treba využiť do konca marca 2025.
Ekonomika Po 20 rokoch končí Mall.sk
Po 20 rokoch končí Mall.sk.
BitmarketsBITmarkets Valentín mobil

Jedna z najznámejších značiek na slovenskom e-commerce trhu čoskoro zmizne. Internetový obchod MALL.SK ukončí svoju samostatnú činnosť ku koncu marca 2025, potvrdila to komunikačná agentúra zastupujúca poľskú skupinu Allegro, ktorá je majiteľom e-shopu od roku 2022. Informuje o tom portál Živé.sk.

Zákazníci však o svoje obľúbené produkty neprídu. MALL.SK sa plne integruje do platformy Allegro, kde bude fungovať ako samostatná sekcia. „Zachovávame to, čo majú zákazníci radi, a pridávame výhody platformy Allegro,” vysvetľuje Giuseppe Panarese zo spoločnosti Allegro.

Viaceré problémy naznačovali koniec giganta

Zmeny v posledných mesiacoch naznačovali, že k tomuto kroku dôjde. MALL.SK v ostatnom období ponúkal obmedzený sortiment, častejšie sa v ponuke objavoval vrátený tovar a ceny boli zvyčajne vyššie v porovnaní s tými istými produktmi na Allegro.sk. Technické problémy s vyhľadávaním a prázdne sekcie tiež signalizovali, že e-shop čakajú výrazné zmeny.

„Pre zákazníkov to znamená, že ich obľúbené benefity ako rýchle doručenie, lokálny tím zákazníckej podpory a časté zľavové podujatia sa spoja s výhodami Allegra,” uvádza spoločnosť vo svojom vyhlásení. Zákazníci sa nemusia obávať ani o históriu svojich objednávok. Tá totiž ostane zachovaná.

Dôležitou informáciou pre zákazníkov je, že darčekové poukážky MALL.SK bude možné využiť len do 31. marca 2025. Po tomto dátume stratia platnosť, existuje však možnosť vymeniť ich za Allegro vouchery.

98 %

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Finančné rozdielové zmluvy sú zložité nástroje a sú spojené s vysokým rizikom rýchlych finančných strát v dôsledku pákového efektu. Na 69 % účtov retailových investorov dochádza k finančným stratám pri obchodovaní s finančnými rozdielovými zmluvami u tohto poskytovateľa. Mali by ste zvážiť, či chápete, ako finančné rozdielové zmluvy fungujú, a či si môžete dovoliť podstúpiť vysoké riziko, že utrpíte finančné straty.

Nejde o prvý prípad

Späť
Strana 1/2Ďalej
Wallstreetpepe PC banerOkazio mobil
Autor:
Karina Daráková
Karina Daráková

Karina Daráková pochádza spod Tatier a vyštudovala žurnalistiku na Univerzite Konštantína Filozofa v Nitre. V minulosti pôsobila v Novom Čase a na pozícii vedúcej domáceho spravodajstva v Startitup. V Kryptomagazine sa venuje ekonomickým a realitným témam.