- Celková hodnota predaného tovaru prvýkrát v histórii firmy prekročila hranicu 200 miliónov eur.
- Významné úspechy dosiahol GymBeam aj na ďalších európskych trhoch.
- Aké novinky spoločnosť chystá?
Košická spoločnosť GymBeam, ktorá sa za posledné roky vypracovala na pozíciu najväčšieho fitness e-shopu v strednej Európe, dosiahla v roku 2024 ďalší významný míľnik.
Celková hodnota predaného tovaru prvýkrát v histórii firmy prekročila hranicu 200 miliónov eur, čo potvrdzuje jej dominantné postavenie na trhu so športovou výživou a fitness potrebami.
„Dosiahnuté výsledky prekonali naše očakávania,” uviedol Dalibor Cicman, generálny riaditeľ spoločnosti GymBeam. Podľa jeho slov za týmto úspechom stojí najmä výrazná expanzia na zahraničné trhy.
Mimoriadne sa darilo predovšetkým v nemecky hovoriacich krajinách, kde firma zaznamenala pozoruhodný medziročný nárast presahujúci 1 100 percent.
Významné úspechy dosiahol GymBeam aj na ďalších európskych trhoch. V Taliansku sa predaje medziročne zvýšili takmer o 100 percent, zatiaľ čo v Poľsku, ktoré sa stalo tretím najvýznamnejším trhom spoločnosti, vzrástli o 43 percent. Tieto čísla potvrdzujú, že slovenská firma sa úspešne etabluje aj na vysoko konkurenčných západoeurópskych trhoch.
Za rastúcim úspechom spoločnosti stojí mladý a dynamický tím. GymBeam v súčasnosti zamestnáva 700 pracovníkov na plný úväzok, čo predstavuje výrazný nárast oproti 500 zamestnancom z konca roka 2023. Zaujímavosťou je, že priemerný vek zamestnancov je len 29 rokov, čo podčiarkuje modernú a inovatívnu firemnú kultúru.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.
GymBeam prinesie aj aplikáciu
Spoločnosť nezaháľa ani v oblasti technologických inovácií. Do robotizácie a automatizácie investovala významných 10 miliónov eur. Tieto investície majú zabezpečiť efektívnejšie spracovanie objednávok a rýchlejšie dodanie tovaru zákazníkom.
GymBeam zároveň oznámil spustenie novej mobilnej aplikácie pre svojich zamestnancov, ktorá má zefektívniť internú komunikáciu a pracovné procesy. V najbližšom období firma plánuje predstaviť mobilnú aplikáciu aj pre zákazníkov, ktorá by mala priniesť nový rozmer do nakupovania fitness produktov.
Úspech slovenskej spoločnosti GymBeam dokazuje, že aj firma z malej krajiny môže uspieť na medzinárodnom trhu, pokiaľ stavia na kvalite, inovácii a porozumení potrebám zákazníkov.
S pokračujúcimi investíciami do technológií a expanziou na nové trhy možno očakávať, že spoločnosť bude aj naďalej posilňovať svoju pozíciu lídra v segmente fitness e-commerce.