- UPC avizuje jesenné zdražovanie cenníka.
- Za vinu to dáva TV Markíza.
- Tá si zvýšila poplatky o niekoľko desiatok percent.
Televízii Markíza sa darí, ale aj tak je dôvodom toho, že veľký operátor UPC bude musieť zdražovať. K navýšeniu cenníkov má dôjsť už túto jeseň. O téme informoval portál oPeniazoch.
Prečo za to môže Markíza? UPC uvádza, že práve ona sa rozhodla, že zvýšila poplatky o niekoľko desiatok percent. Tým pádom musí operátor vykompenzovať vyššie výdavky. Ceny ba mali ísť vyššie o 1 euro.
Od 1. júla vysielateľovi platíme výrazne vyššiu cenu tak za tzv. lineárne služby, ale aj za to, že si diváci môžu relácie Markízy, Doma či Dajto pozrieť aj z archívu. Vysielateľ TV Markíza pred rokom výrazne zvýšil cenu za lineárne služby a teraz o niekoľko desiatok percent zvýšil aj cenu za možnosť sledovať stanice z archívu.
K tejto téme sa dokonca vyjadrila aj samotná Markíza cez svojho PR manažéra Lukáša Kočíška:
Ceny za šírenie našich služieb sú dlhodobo pod európskym trhovým priemerom, pričom už niekoľko rokov priebežne so všetkými operátormi komunikujeme o ich postupnom zvyšovaní. Poplatky za naše služby vychádzajú z ich hodnoty a partnerov upozorňujeme na postupné zvyšovanie cien. Zároveň im poskytujeme možnosť uzatvárať s nami dlhodobé kontrakty a pripraviť pre ich zákazníkov balíčky a služby, ktoré je možné ponúkať na dlhšie obdobie. Vždy sa snažíme o férovú dohodu a všetkým operátorom ponúkame transparentné podmienky.
TV Markíza je súkromná komerčná televízia, ktorá na Slovensku vysiela od 31. augusta 1996. Okrem vysielania samotnej Markízy prevádzkuje aj televízne stanice TV Doma (od roku 2009), TV Dajto (od roku 2012), TV Markíza International (od roku 2016), TV Markíza KRIMI (od roku 2022) a streamovaciu službu Voyo (od roku 2011). Televízia sídli v Záhorskej Bystrici.
Už sa viac neboj o svoje peniaze.
Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.