7 znakov, že je najvyšší čas, aby ste si hľadali novú prácu

  • Objavte 7 kľúčových signálov, ktoré naznačujú, že nastal čas zmeniť zamestnanie.
  • Od stagnácie po toxické prostredie - zistite, kedy je správny moment posunúť sa vo vašej kariére ďalej.
Off topic Čas hľadať si novú prácu
Čas hľadať si novú prácu. Zdroj: shutterstock.com/Alexander_Safonov
BITmarkets BITmarkets

3. Konflikt s firemnými hodnotami alebo kultúrou

Ak zistíte, že vaše osobné hodnoty a etické princípy sú v rozpore s kultúrou a praktikami vašej spoločnosti, môže to byť významný dôvod na hľadanie novej práce. Tento nesúlad môže viesť k vnútornému konfliktu, zníženiu pracovnej spokojnosti a môže dokonca ovplyvniť vašu integritu.

Práca v prostredí, ktoré je v súlade s vašimi hodnotami, nie je len otázkou komfortu, ale aj osobnej a profesionálnej integrity. Hľadanie zamestnávateľa, ktorého hodnoty a ciele sú v súlade s vašimi, môže viesť k väčšej spokojnosti a zmyslu v práci.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Obchodovanie je riskantné a môžete pri ňom stratiť časť alebo celý investovaný kapitál. Poskytnuté informácie slúžia len na informačné a vzdelávacie účely a nepredstavujú akýkoľvek typ finančného poradenstva a/alebo investičného odporúčania.

4. Nedostatočné finančné ohodnotenie

Aj keď peniaze by nemali byť jediným faktorom pri výbere zamestnania, adekvátne finančné ohodnotenie je dôležité. Ak cítite, že vaša mzda nezodpovedá vašim schopnostiam, skúsenostiam alebo prínosu pre spoločnosť, a po opakovaných pokusoch o zvýšenie platu nedošlo k zmene, môže to byť znak, že je čas hľadať si nové príležitosti.

Je dôležité pravidelne prehodnocovať svoju trhovú hodnotu a porovnávať ju s aktuálnym ohodnotením. Ak zistíte, že ste dlhodobo podhodnotení, môže to negatívne ovplyvniť vašu motiváciu a pracovnú spokojnosť.

SpäťStrana 2/4Ďalej
0 Dní
0 Hodin
0 Minút
0 Sekúnd
TAGY:
Autor:
Henrieta Balázsová
Henrieta Balázsová

Vyštudovala psychológiu, no nakoniec jej učaroval svet marketingu. Na vlnách kreatívy surfuje od roku 2016. Venovala sa aj redaktorskej a editorskej činnosti pre viaceré redakcie.