Obľúbené nákupné centrum chystá veľké novinky. Zákazníci sa majú na čo tešiť

  • Najväčšie nákupné centrum chystá pre svojich návštevníkov prekvapenie.
  • Novinke sa potešia najmä rodiny s deťmi.
Novinky Nákupné centrum Eurovea rozširuje svoju ponuku
Nákupné centrum Eurovea rozširuje svoju ponuku. Zdroj: shutterstock.com/PHOTOCREO Michal Bednarek
BITmarkets BITmarkets

Nákupné centrá sa na Slovensku tešia veľkej obľube. Potvrdzuje to aj fakt, že ich počet v slovenských mestách neustále rastie. Tie, na ktoré sú zákazníci už niekoľko rokov zvyknutí, sa zase postupne „nafukujú” či rozširujú, aby mohli ponúkať ďalšie nové predajne a atraktívne služby. Aj populárne bratislavské nákupné centrum pripravuje pre svojich návštevníkov veľké prekvapenie.

Najväčšie nákupné centrum na Slovensku chystá novinky

Najväčšie nákupné centrum na Slovensku aktuálne chystá pre Slovákov veľkolepé novinky. Informoval o tom portál Interez.

Kráľovnou medzi nákupnými centrami na Slovensku je bezpochyby Eurovea. Jej poloha v lukratívnej lokalite na nábreží Dunaja v spojení s prvým slovenským mrakodrapom Eurovea Tower sú magnetom pre nákupov chtivých Slovákov.

Najväčšie na Slovensku

Eurovea dokončila približne pred rokom rozsiahlu rekonštrukciu a rozšírila svoju nákupnú plochu na 85-tisíc metrov štvorcových, čím sa stala najväčším nákupným centrom na Slovensku z hľadiska rozlohy.

V súčasnosti sa nákupné centrum Eurovea môže pýšiť viac než tromi stovkami obchodných prevádzok a bohatým foodcourtom, kde si môže na špecialitách reštaurácií, barov a kaviarní pochutnať vyše tisíc zákazníkov naraz.

Výnimočné vlastnosti

Najväčšie Megaplex kino na Slovensku ponúka až 17 kinosál. Podzemná dvojpodlažná garáž má kapacitu až 4 000 parkovacích miest.

Ľudia Euroveu zbožňujú. Neustále v nej pribúdajú noví zákazníci, tí „starí” sa sem opakovane vracajú. Dôkazom toho sú rekordné čísla o jej návštevnosti. V apríli 2024 ju za jeden jediný deň navštívilo takmer 100 000 ľudí.

98%

Už sa viac neboj o svoje peniaze.

Investuj a premeň svoje obavy na príležitosť.

Sponzorovaný obsah
Obchodovanie je riskantné a môžete pri ňom stratiť časť alebo celý investovaný kapitál. Poskytnuté informácie slúžia len na informačné a vzdelávacie účely a nepredstavujú akýkoľvek typ finančného poradenstva a/alebo investičného odporúčania.

Eurovea pridáva nové značky, reštaurácie aj zábavný park

Nákupné centrum však nehodlá zaspať na vavrínoch. Zákazníkom sa snaží priniesť nové lákavé predajne a služby.

V nových priestoroch boli nedávno otvorené aj butiky Hugo Boss, Furla, Twinset, Wittchen či SHAPEN. Čoskoro by sa k nim mala pridať aj dlho avizovaná značka NEHERA, Boss s dámskou módou, ktorý rozšíri svoju ponuku o ďalší butik, či Swarovski s novým konceptom predajne.

Čoskoro by mali v Eurovei pribudnúť aj ďalšie jedinečné gastro prevádzky, ktoré potešia predovšetkým milovníkov dobrého jedla. To však nie je všetko.

Späť
Strana 1/2Ďalej
Autor:
Nikola Litvinová
Nikola Litvinová

Vyštudovala odbor financie a intenzívne sa venuje investovaniu. Analytickým okom sleduje svetové aj domáce ekonomické dianie. Zaujíma sa nie len o kryptomeny, ale rovnako aj o tradičné finančné trhy. Baví ju vytvárať pútavý obsah, ktorý prináša čitateľom skutočnú hodnotu.